Archív: 2011

Já nejsem Ježíšek, ale pan Kožíšek…

21.12.2011 v 8.00

Dne 21.12.2011 jsme navštívili krásné kouzelnické představení s názvem ,,Já nejsem Ježíšek, ale pan Kožíšek,,. Dětem se jak líbily čáry a kouzla kouzelníka, tak byly nadšené z vystupování naší paní učitelky Zuzany Uhlíkové :) .

Poděkování

14.12.2011 v 12.00

Ve školním roce 2010/2011 jsme s dětmi navštívili nespočet divadel a výstav, podnikli jsme výlety za přírodou, památkami. Vydali se na zimní a letní týdenní pobyt. Vytvořili jsme si krásnou zahrádku, kde roste ta nejlepší zelenina. Stihli jsme toho vidět a užít si opravdu hodně, ale většina těchto krásných akcí by nešla uskutečnit bez našich sponzorů:

JUDr. Ivana Demutová

SVS a.s. Severočeská vodárenská společnost

HP-Pelzer s.r.o.

Komunitní nadace Euroregionu Labe

IZOS s.r.o.

Lesy České republiky

Uhelné sklady Coufal a Floriánová

Děkujeme, děti a kolektiv učitelek a pana učitele

Vánoční besídka

9.12.2011 v 10.00

Předvánoční čas u nás ve školce vyvrcholil Vánoční besídkou. Děti si vyzkoušely české tradice, jako tvoření svíček, chytání kaprů, pouštění lodiček, aj. Po vystoupení dětí následovalo rozbalování dárků. Ježíšek tento rok byl opravdu štědrý a děti si dlouho užívaly a užívat budou krásné dárky, které jim nadělil. Děkujeme všem rodičům, kteří se besídky zúčastnili za krásnou atmosféru a výborné cukroví.

Výlet do Mostu

8.12.2011 v 8.00

Dne 8. prosince jsme se vydali na výlet do Mostu. Zde jsme navštívili gotický kostel – Kostel Nanebevzetí Panny Marie – prohlédli jsme si jak celý kostel, tak sklepení, zazpívali jsme si vánoční koledy a nakonec ještě shlédli pořad o přesunu kostela. Po té jsme se vydali do Oblastního muzea v Mostě, kde děti navštívily výstavu VÁNOČNÍ RADOSTNÉ OČEKÁVÁNÍ.

Mikuláš ztratil plášť…

7.12.2011 v 13.00

….aneb jak nás navštívil Mikuláš, čert a andílek. K předvánočnímu času patří i nadílka od Mikuláše, k nám do školky přišel 2.12. Všechny děti přednesly krásně vánoční koledy a básničky a jelikož byly i všechny děti  moc hodné, dostaly sladkou odměnu. Hned 7.12. jsme se vydali ještě jednou za Mikulášem, tentokrát do Loun. I zde bylo pro děti připraveno spousta sladkostí, zábavy a her.

Předvánoční čas

22.11.2011 v 9.00

Naše šikovné děti se jako každý rok účastnily vystoupení na žateckém náměstí. Předvedly svoji šikovnost při zpěvu vánočních koled a básní pro Mikuláše.  Také nádherně ozdobily věnec na žateckém náměstí. Jejich úsilí a zručnost se velice líbila žateckým občanům, kteří nejen že chválili výrobky dětí prodávané na předvánočním trhu, ale také si je hojně kupovali.

Uzavírání zahrady

15.11.2011 v 10.00

Přišel zimní čas a sním i naše oblíbené uzamykání zahrady. Kouzelným klíčem jsme vše řádně uzamkli a naposledy využili ohniště. Upekli jsme si výborné brambory a jablíčka v ohni pod vedením zkušeného pana učitele Františka.

Přívlaky

4.11.2011 v 13.34

Dne 20.října jsme se společně s dětmi vydali na krásný výlet do Přívlak, kde jsme navštívili hospodářský statek. Děti si zde nakrmily zvířata jako např. lamy, koně, kozy, aj… Také jsme díky příznivému počasí pouštěli draky a opékaly vuřtíky. Při zpáteční cestě k autobusu nás doprovázela kamarádská koza a děti povozili koně. Jako poslední bod našeho výletu bylo zasazení stromu.

Halloween

1.11.2011 v 12.56

Na den strašidel a duchů jsme se připravovali už s týdenním předstihem. Vyráběli jsme masky, dlabali dýně, hráli strašidelné hry, aj… O Halloween jsme uspořádali velký taneční rej, kde se všechny masky mohli ukázat a pořádně si zastrašit. Po té jsme se vydali průvodem do městské knihovny na výstavu bubáku a strašidýlek. Celý den jsme zakončili strašením na náměstí a po té v Letním kině, kde naše ,,strašidelná parta,, vyhrála 2 místo za nejkrásnější dýni.

Den stromů

28.10.2011 v 10.00

Dne 28.10.2011 byl den kdy všechny stromy měly svátek. Jelikož se v naší školce snažíme co nejvíce se přiblížit přírodě a pomáhat jí, rozhodli jsme se zasadit za naši mateřskou školu strom. Sázení se jako dobrovolníci zúčastnili rodina Kholových a rodina Cvakových. Moc jim děkujeme za jejich účast :) .